PRODUCE IN JAPANプロデュース イン ジャパン

PRODUCE IN JAPAN 日本発祥の伝説が眠る地から世界へ。

すべての人に感動のレッグカルチャーを。

“Socks of Nara” is a genuine brand acknowledged domestically.
The socks have the genuine quality survived through the domestic competitions.

Nara prefecture is the place of production of Yamato cotton. It is also said that it is where the Yamataikoku existed because there are Makimuku Ruins and Hashihaka Tumuls, the oldest Japanese ruins.

The spinning technology started from making cottons by its history.And by introducing the modern hand-turned knitting machine, Nara prefecture has been developed to one of the largest producers of socks in Japan.

We have been on business here for more than 50 years with this historical background since its establishment in 1965.

We would like to send the “Socks of Nara” raised here to the world and share the inspirations and joy with as many people as possible.

We believe that our mission is providing our great products to the world, which are based on the idea of "produce in Japan" from the planning to the actual commercialization.

Please do look forward to seeing our future work.

- 3つの「チカラ」を結集し、Leg Fashion / Leg Caltureを創造する - 01企画力 提案力 02品質 管理力 03生産力

01企画力・提案力 Planning ability & proposed force

We have arranged the planning system to send out the latest trend of Japan. We obtain the analysis of our competitive companies, markets and trend information abroad and we carry out planning and proposing products for the Japanese market.

  • ・We propose more than 5,000 original items per year
  • ・Not only the main products of ladies’ leg items but also we cover items for men and children, clothing goods, arm covers, gloves and inner wear.

02品質・管理力 Quality management force

At our inspection factory in China, we have established a thorough inspection system. With quality control of our own inspection factory, we have been working on sustaining the quality and the improvement.

  • ・Quality control in the inspection factory
  • ・We proudly got A grade for BOKEN inspection test.

03生産力 manufacturing

We have a more than 50 years’ history since our establishment in Japan and an actual experience of 30 years in China. In 2006, we launched the local subsidiary. And we started to run a trading company and sell products in China.

  • ・We are able to respond quickly based on the network in China
レッグアイテムからトレンドを発信。ファッションの脇役から主役になり得る、オリジナリティのある商品を市場に提案。
PRODUCE IN JAPAN 日本国内での企画立案にこだわり、 常にトレンドの先端にたつ レッグウェアメーカーを目指す。
                                国内生産 自社内工場では、ローゲージ~ハイゲージまで約70台の編み機を持ち、こだわった日本製商品を企画。
                                安心・安全の品質 中国に自社検品工場をもち、万全の品質と管理によって、日本、中国への販売を行う。
                                貿易会社の設立 2009年貿易会社の設立と共にグローバルなマーケットに向けた拡販を行う。
                                配送センター設立 日本国内販売に向けてのデリバリー強化を図るため2010年8月に配送センター設立。約650品番に対応できるデジタルピッキングシステムを導入。
								市場分析 競合他社を含め、百貨店、専門店、量販店マーケットをリサーチし市場を分析。
                                ファッショントレンド分析 次シーズンの企画立案のためのトレンド情報の分析と予測。
                                商品企画デザイン 市場情報、トレンド情報を基に、年間約5000アイテムのデザインを提案。
                                PBブランド開発 核となる5つの商品ラインを持ち、オリジナルのデザインを発信、販促を行う。
PRODUCE IN JAPAN 日本国内での企画立案にこだわり、常にトレンドの先端にたつレッグウェアメーカーを目指す。
国内生産 自社内工場では、ローゲージ~ハイゲージまで約70台の編み機を持ち、こだわった日本製商品を企画。
安心・安全の品質 中国に自社検品工場をもち、万全の品質と管理によって、日本、中国への販売を行う。
貿易会社の設立 2009年貿易会社の設立と共にグローバルなマーケットに向けた拡販を行う。
配送センター設立 日本国内販売に向けてのデリバリー強化を図るため2010年8月に配送センター設立。約650品番に対応できるデジタルピッキングシステムを導入。
市場分析 競合他社を含め、百貨店、専門店、量販店マーケットをリサーチし市場を分析。
ファッショントレンド分析 次シーズンの企画立案のためのトレンド情報の分析と予測。
商品企画デザイン 市場情報、トレンド情報を基に、年間約5000アイテムのデザインを提案。
PBブランド開発 核となる5つの商品ラインを持ち、オリジナルのデザインを発信、販促を行う。
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